Ben jij al Donor? Ja - Nee

Afbeelding voor tijelijke vulling

Disclaimer

Deze website is met grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. De Nederlandse Transplantatie Stichting (NTS) is echter niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van de hierin aangeboden informatie. Aan de inhoud van de website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Externe links

Deze website bevat links naar websites die niet door de NTS worden beheerd. Deze links zijn uitsluitend ter informatie. Als u via een link naar een andere website gaat, is het privacybeleid van die andere site van toepassing. De NTS controleert de inhoud van deze websites niet en kan dus niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud of de kwaliteit van deze websites. De link naar deze websites betekent niet dat NTS specifieke producten of diensten die op deze sites staan aanbeveelt.

Virussen en veiligheid

De website van NTS wordt regelmatig gecontroleerd op computervirussen. Echter, de afwezigheid van virussen die de werking van uw computer en/of programmatuur kunnen beïnvloeden, kan helaas niet worden gegarandeerd.