burgerbalie van breda

gemeenten

‘Vooral jongeren nemen een folder mee’

Carla van der Vliet werkt sinds elf jaar met veel plezier bij de publieksservicebalie van de gemeente Breda.‘Sinds een paar jaar liggen er bij ons op de balie donorformulieren van de NTS. Onze bezoekers mogen die mee naar huis nemen, maar vaak vullen de mensen al tijdens het wachten het formulier in.'

Uw gemeente zegt Ja campagne-afbeelding Nederland zegt Janieuws

Campagnemateriaal Donorweek voor gemeenten

Veel gemeenten besteden aandacht aan de Donorweek, die dit jaar van 12 tot en met 19 oktober plaatsvindt. Zo hebben al meer dan 70 gemeenten een actiepakket besteld om in de hal van het gemeentehuis inwoners te wijzen op het belang van donorregistratie. Wilt u ook online laten weten dat u donorregistratie een belangrijk onderwerp vindt?

Actiepakket kleinnieuws

Doe mee in de Donorweek

Ook in 2014 is er één week waarin orgaandonatie in het middelpunt van alle belangstelling staat. De Donorweek is dit jaar van zondag 12 tot en met zondag 19 oktober. Bestel nu alvast uw actiepakket voor gemeenten. Hiermee kunt u in uw gemeente extra aandacht geven aan de Donorweek.