Werken bij de NTS

De Nederlandse Transplantatie Stichting (NTS) is een bijzondere organisatie om voor te werken. We helpen mee om levens te redden en om de kwaliteit van levens aanzienlijk te verbeteren. Wat ook bijzonder is, is de gedrevenheid en motivatie van de NTS-ers en van onze partners in het medische werkveld. Iedereen wil het maximale eruit halen.

Competenties

Om meer zicht te hebben op het bereiken van doelen en resultaten, werkt de NTS met competenties. Competenties zijn een combinatie van kennis, vaardigheden, motivatie en eigenschappen (intelligentie en persoonlijkheid). De organisatiecompetenties voor de NTS zijn:

1. Omgevingsbewustzijn: NTS-ers zijn geïnteresseerd in en op de hoogte van relevante maatschappelijke en politieke ontwikkelingen en passen deze toe op hun eigen werksituatie.
  2. Kwaliteitsbesef: NTS-ers zijn bewust bezig met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun werk.
  3. Resultaatgerichtheid: een NTS-er weet waar hij naar toe wil en hoe hij dit zo efficiënt mogelijk kan bereiken.

Vacatures

Bekijk onze actuele vacatures of stuur je (open) sollicitatie via het online formulier. Wil je iemand spreken over de mogelijkheden bij de NTS? Bel 071 579 57 89.