Registreer je nu. Wordookdonor.nl

Werken bij de NTS

De Nederlandse Transplantatie Stichting (NTS) helpt mee om levens te redden en om de kwaliteit van levens aanzienlijk te verbeteren door transplantaties van organen en weefsels mogelijk te maken. De 80 NTS-ers en onze partners in het medische werkveld zijn enorm gemotiveerd en betrokken. Iedereen wil patiënten maximaal helpen, maar vanzelfsprekend altijd met groot respect voor de donor en diens familie.

Competenties

Om meer zicht te hebben op het bereiken van doelen en resultaten, werkt de NTS met competenties. Competenties zijn een combinatie van kennis, vaardigheden, motivatie en eigenschappen (intelligentie en persoonlijkheid). De organisatiecompetenties voor de NTS zijn:

1. Omgevingsbewustzijn: NTS-ers zijn geïnteresseerd in en op de hoogte van relevante maatschappelijke en politieke ontwikkelingen en passen deze toe op hun eigen werksituatie.
  2. Kwaliteitsbesef: NTS-ers zijn bewust bezig met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun werk.
  3. Resultaatgerichtheid: een NTS-er weet waar hij naar toe wil en hoe hij dit zo efficiënt mogelijk kan bereiken.

Vacatures

Bekijk onze actuele vacatures of stuur je (open) sollicitatie via het online formulier. Wil je iemand spreken over de mogelijkheden bij de NTS? Bel 071 - 579 57 89.

Karlijn Sparidaens op het orgaancentrum van de NTS

‘Ik draag hier écht iets bij’

Geen dag is hetzelfde. Het kan loeidruk of kabbelend rustig zijn bij het Orgaancentrum van de NTS. Maar haar werk is altijd zinvol, zegt senior medewerker Karlijn Sparidaens, die alles regelt rond de uitname van weefsels bij donoren en de toewijzing aan ontvangers.

Lees hoe zij het vindt bij de NTS