Cursussen

De NTS organiseert onder de naam Transcriptum terugkerende cursussen zoals de Basisopleiding donorwerving, werkbezoeken aan de Euro Tissue Bank in Beverwijk, de cursus 'Donatie bij leven' voor maatschappelijk werkers en de trainingsmodule 'Uitnamechirurgie bij orgaandonatie' voor chirurgen. Ook is er de training Communicatie rond Donatie (CrD), die ziekenhuismedewerkers opleidt tot CrD trainer, zodat zij binnen het eigen ziekenhuis de training kunnen geven.

Wilt u zich aanmelden voor een cursus van Transcriptum? Hieronder ziet u of er cursussen openstaan voor inschrijving. Nadat u het inschrijfformulier heeft ingevuld ontvangt u binnen twee weken per e-mail een bevestiging van uw inschrijving.

Omstreeks vier weken voor de cursus ontvangt u de cursusinformatie en routebeschrijving. Tijdens de cursus ontvangt u benodigde cursusmaterialen zoals handouts en notitiemateriaal. Deelnemersbijdragen worden na afloop van de cursus gefactureerd.

Contact over het cursusaanbod?
Bel 071-5795701 of mail transcriptum@transplantatiestichting.nl