Klantenservice

Het bestelproces in Bestel & Download op deze site bestaat uit 3 stappen:

1. Kies een item uit een van de categorieën en voeg dit toe aan je bestellijst. Een aantal materialen is alleen als download beschikbaar. Dan is bestellen niet mogelijk.
  2. Vul de adresgegevens in.
  3. Controleer de bestelling en gegevens en plaats de bestelling definitief. Er is geen betaling nodig.

Levering

Wij streven naar een verwerkingstijd van 1 a 2 werkdagen en we verzenden bestellingen per (pakket)post.

Klachten over bestellingen

Wij proberen je bestelling zo zorgvuldig mogelijk te leveren. Toch kan het voorkomen dat het bestelde product je niet in goede staat bereikt, of dat het binnen afzienbare tijd gebreken vertoont. Heb je een klacht over een geleverd product uit onze winkel? Stuur ons dan een bericht waarin je de gebreken duidelijk en volledig omschrijft. Liefst binnen 4 weken nadat je merkt dat er iets mis is met het product.

Het mailadres voor klachten over NTS-producten is nts@support.hexspoor.nl. Ingediende klachten worden binnen 14 dagen - gerekend vanaf de datum van ontvangst - beantwoord. Als een klacht meer tijd in beslag neemt, ontvang je een ontvangstbevestiging en een indicatie van de termijn waarin je een volledige reactie kunt verwachten.

Vragen?

Voor vragen over de afhandeling van je bestelling is ons verzendhuis op werkdagen te bereiken van 9.00 uur tot 17.00 uur via telefoonnummer 04 11 - 65 71 75.

Of stuur een bericht naar nts@hexspoor.nl. Binnen 3 werkdagen ontvang je een antwoord.