Account membersite aanvragen

De membersite van de NTS is er voor donatie- en transplantatieprofessionals. Je kunt hier inloggen op applicaties en cijferdashboards inzien die voor jouw werk relevant zijn. Meld je hieronder aan voor een account.

Let op: wil je een account voor NTS-scholing?

Dat kan niet op deze pagina! Hiervoor heb je een ander formulier nodig.

Vraag een account aan voor de NTS membersite

Voorwaarden membersite-account

• Het membersite-account is strikt persoonsgebonden. Je mag je accountgegevens niet delen met derden, of op andere wijze kenbaar maken.
  • Je werkt onder een persoonlijk, werkgerelateerd mailadres, bijvoorbeeld achternaam@ziekenhuis.nl
  • Bij verlies of diefstal van je accountgegevens of gegevensdragers (zoals telefoon, usb sticks, bestanden, laptops) waarop privacygevoelige informatie uit NTS-systemen staat, dient u dit direct via ict@transplantatiestichting.nl te melden
  • Je moet je wachtwoord eens per 6 maanden verplicht wijzigen. Je kunt tussentijds ook een nieuw wachtwoord aanvragen via 'reset password'
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het veilig gebruiken, bewaren en beheren van de accountgegevens.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor alle handelingen uitgevoerd met je account. De NTS is niet aansprakelijk voor onjuiste data-invoer via het account of verlies van data door incorrect handelen.
  • Door een membersite-account bij de NTS aan te vragen, ga je akkoord met het verwerken van de persoons- en instellingsgegevens die je hebt ingevuldt op het webformulier. Deze gegevens zijn nodig om het account aan te maken. Hiermee krijg je toegang tot de membersite en de applicaties die horen bij je functie.
  • Per e-mail ontvang je 2 tot 3 keer per jaar een IT-update met nieuws over lopende en geplande IT-projecten en cijferdashboards.

Nieuwsbrief medisch professionals

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van de NTS en schrijf je in voor de nieuwsbrief.