Over de NTS

De Nederlandse Transplantatie Stichting werkt aan de verbetering van orgaan- en weefseldonatie en -transplantatie. We ondersteunen de donorziekenhuizen en transplantatiecentra in Nederland.

Over de NTS

Orgaantransplantaties redden ieder jaar honderden levens. Weefseltransplantaties verbeteren de kwaliteit van leven van nog veel meer mensen. Dit is belangrijk werk. Want helaas overlijden nog steeds te veel mensen, omdat er niet op tijd een orgaan beschikbaar is.

Werken bij de NTS

Donatie en transplantatie gaat over leven en dood. Dat vraagt om bevlogen medewerkers. Als NTS-ers zetten we ons in voor de verbetering van orgaandonatie en transplantatie. Ieder op zijn eigen manier.

Bekijk vacatures

Organisatie & bestuur

Het managementteam van de NTS bestaat uit bestuurder Naomi Nathan en 5 afdelingsmanagers. De raad van toezicht benoemt, adviseert en houdt toezicht op de organisatie.

Over het bestuur

Contact & Route

Wil je meer weten over orgaandonatie? Of ben je een arts die met spoed een mogelijke donor wil aanmelden? Hier vind je alle contactgegevens van de NTS en informatie over hoe we je kunnen helpen met al je vragen.

Naar contact