Terug naar het vorige niveau: Informatiemateriaal bestellen

Voor nabestaanden

Hier kun je het NabestaandenContact magazine bestellen of online bekijken. Ook kun je het boek met een verzameling van bedankbrieven 'Hoe kan ik je ooit bedanken?' bestellen.

NabestaandenContact

NabestaandenContact is een magazine voor nabestaanden van orgaan- en weefseldonoren. In NabestaandenContact lees je hoe familie van donoren achteraf op de donatie terugkijken en welke invloed dit had op de verwerking van hun verdriet. Ook de andere kant van het verhaal komt aan bod: mensen die een orgaan of weefsel kregen, vertellen wat dit voor hen betekent.

NabestaandenContact - Magazine voor nabestaanden van orgaan- en weefseldonoren
Klik op de afbeelding om het magazine te lezen (issuu.com)

Magazine bestellen

Wil je NabestaandenContact voortaan thuis ontvangen? Stuur dan een e-mail aan info@transplantatiestichting.nl met je adresgegevens. Of bekijk NabestaandenContact online.

Boek 'Hoe kan ik je ooit bedanken?'

In bedankbrievenboek ‘Hoe kan ik je ooit bedanken?‘ vind je een verzameling van bedankbrieven van mensen die een orgaan of weefsel hebben ontvangen. De brieven staan vol met emoties rond dit proces: een mengeling van dankbaarheid en blijdschap, maar ook het medeleven met het verdriet van de nabestaanden. En voor velen ook de worsteling met dit dubbele gevoel. Voor nabestaanden zijn de boeken gratis te bestellen.